Subject: FW: Kaaskiri
From: "Kohtud info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 12:24:36 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, December 18, 2024 8:58 AM
To: MTÜ Eesti LGBT Ühing <[email-masked]>; President Kaljulaidi Fond MTÜ 
<[email-masked]>; MTÜ Eesti Vaimse Tervise ja Heaolu Koalitsioon 
VATEK <[email-masked]>; MTÜ Oma Tuba <[email-masked]>; SA 
Kodanikuühiskonna Sihtkapital <[email-masked]>; SA Mõttekoda Praxis 
<[email-masked]>; Perekonna ja Traditsiooni Kaitseks <[email-masked]>; 
Tallinna Ringkonnakohus info <[email-masked]>; Tarturk info 
<[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; Kohtud info 
<[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; 
Priit Heinsoo <[email-masked]>; Kretel Tamm 
<[email-masked]>; Gardi Anderson 
<[email-masked]>; Kristel Toming 
<[email-masked]>; Tervis Arengu Instituut <[email-masked]>; SVV 
üldmeil <[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; 
Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]>; Tallinna 
Tehnikaülikooli Õiguse Instituut <[email-masked]>; Eesti Juristide 
Liit <[email-masked]>; [email-masked]; Eesti Arstiteadusüliõpilaste 
Selts <[email-masked]>; MTÜ Eesti Seksuaaltervise Liit <[email-masked]>; Eesti 
Kohtupsühhiaatria ja Kohtupsühholoogia Ühing <[email-masked]>; MTÜ 
Lastekaitse Liit <[email-masked]>; [email-masked]; MTÜ Naiste Tugi- ja 
Teabekeskus <[email-masked]>; MTÜ Eesti Naisuurimus- ja Teabekeskus 
<[email-masked]>; MTÜ Eesti Naiste Varjupaikade Liit <[email-masked]>; 
Eesti Naisteühenduste Ümarlaud SA <[email-masked]>; MTÜ Eluliin 
<[email-masked]>; MTÜ Pärnu Naiste Tugikeskus <[email-masked]>; 
Virumaa Naiste Tugikeskus MTÜ <[email-masked]>; MTÜ Tallinna 
Naiste Kriisikodu <[email-masked]>; Eesti SV Tugigrupid MTÜ 
<[email-masked]>; MTÜ Vägivallavaba Elu Kaitseks 
<[email-masked]>; SA Eesti Inimõiguste Keskus <[email-masked]>; 
[email-masked]; MTÜ Eesti Avatud Ühiskonna Instituut <[email-masked]>
Subject: Kaaskiri

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks.
Tagasisidet ootame 20. jaanuariks

Pealkiri: Karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus 
(nn nõusolekuseaduse VTK)

Registreerimise kuupäev: 17.12.2024

Registreerimise number: 8-3/8861-1.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee